-3 kg

Det finns en bra sak med att vara sjuk. -3kg. För det första har jag inget att äta och har inte orken att gå och handla och för det andra så smakar mat skit när man inte har fungerande smaklökar. Man ligger stilla flera dagar och går ner i vikt.. Kaffe och nyponsoppa är det som gäller. Fast det är klart att gå ner i vikt på det sättet är inte så bra. Att gå ner i vikt är ingen konst alls. Det är att hålla kilona borta som är det jobbiga.


Nu ska jag försöka ringa lite samtal. Först till 3 som försöker skinna mig, ett tillägg på 400kr utan anledning känns inte riktigt okej för mig. Sen ska jag ringa skolan och boka ett litet möte och sen ska jag ringa till csn för att carro vill det. Annars blir hon kanske arg, hon blir det ibland min syster. Så det är bäst att göra som hon säger. Min lillastora syster! :)


Toodels.

Kommentarer
Postat av: lillastorasyster

bäst så >;)

vad sa dom då?

har du ringt elr?

2010-04-27 @ 19:03:19
URL: http://carolinamagnusdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!