Allting vart ju enklare då

Tja babes!

Va gör ni? Fasiken vilket väder det är! Balkongen här är ju guld värd, 20 grader och strålande sol. Man kan faktiskt sola där nu. Musik i örat, solglasögon och kanske en öl eller två? Jag menade inte att jag sitter där och dricker öl där nu, men ni fattar grejen.

Jag är nu besatt av Mammas gata. Hittar jag en låt jag gillar lyssnar jag verkligen sönder den. Totalt. Och ofta är det låtar som alla andra lyssnat på lääänge.

Nej nu ska jag gå ut och fånga solen hörreni.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!