Jag hatar...


  1. Att allt ska blandas ut med mjölk som har med matlagning/bakning att göra
  2. Folk som envisas med att ta med 1 eller 2 pantflaskor att panta när man ska handla
  3. När barn stirrar på en och föräldrarna inte säger till (föräldrarna ser!)
  4. Folk som ber att få låna tändaren men som sen smidigt lägger ner den i sin egen ficka
  5. När folk säger "Det som händer i Vegas/annan stad eller plats, stannar i Vegas/annan stad eller plats"
  6. När folk envisas med att prata med en när man sitter på buss/tåg då man har hörlurar och musik i öronen.
  7. Att varje gång man har bråttom när man ska iväg, är bussen sen eller någon som går på bussen ska fylla på sitt busskort eller köra på 2 vagnar med 30 barn på bussen. Sen kommer tanten med käpp och gubben med rollator.
  8. När intervallerna på övergångställena är så korta så att man får springa över halva och sen nästan bli påkörd ändå.
  9. När man käkar ute och personen man är med säger sig inte ska äta så mycket eller inte beställer något och sen sitter och äter av MIN mat. Beställ din egen för fan.
  10. När personer frågar; ska du ha den där? om mat/dricka/annat. Nej jag köpte den för att jag inte ville ha den.
  11. Folk som säger; har du gått upp i vikt? till andra. Nej men har jag det? Var det därför jag inte kom i jeansen imorse? Det hade jag aldrig klurat ut själv. Tror du inte att personen märkt det själv?
  12. När de frågar om jag vill ha en plusmeny på snabbmatsrestaurangen. För fan om jag velat ha det hade jag beställt det.
  13. När kassörskan frågar om jag vill ha det på beloppet när jag betalar med kort. Samma sak där, jag hade berättat för dig om jag inte velat ha det på beloppet innan jag dratt mitt kort.
  14. Att när internet inte fungerar, det är då man behöver det som mest...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!