Micro

Idag stod jag i köket och värmde mat i micron, det brukar ju gå smärtfritt. Men inte idag dock.
Helt plötsligt började den låta som en robot och blinka och ha sig. Jag blev skiträdd för jag trodde att den skulle explodera. Rille sitter i soffan och bara stirrar, typ va fan håller hon på med?! Så börjar det brinna inne i micron! Ahhh det var alltså lågor inne i micron. Jag börjar skrika lite lätt och springer därifrån.. Rille får kolla läget men så slutade det.. När vi öppnade luckan var den svart och det vart massa svarta dammgrejs därinne.. Plus en stor svart böld? Jag trodde att hela köket skulle åka där.. och att micron skulle döda mig. Mycket näradöden upplevelser denna veckan. Det är tredje gången jag tror att jag ska dö. En iphone sladd, en bil och sen micron. Shiat, jag får nog börja vara suspekt mot det mesta nu. Tänk om jag drabbats av "Final destination" (ni vet filmen) på riktigt? Jag måste lura döden? Shit!

Det blir jobbigt isf. Har alltid sagt att om jag skulle vara med i en skräckfilm skulle jag vara den dumma blondinen som dör först av alla.. som snubblar när hon försöker springa från mördaren! eller inte fattar att snubben är en mördare... osv..  Fan, nu började jag prata om något helt annat.. Whatever.

Kan påpeka också att det endast var köttfärsås i en plastbehållare jag hade däri, inge sånt som man inte ska ha i en micro. Puh säger jag bara.. Mö märkligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!