Rolig helg

Fy vilken rolig helg jag har. Är så sjuk och har inte gjort annat än ligga. Har åkt på en rejäl halsfluss och förkylning med en släng av feber. (Blir jätteskum och jättekänslig av feber). Jag ser ut som ett lik, det rinner från näsa, öron och ögon. Och nyss hostade jag upp en slemboll som, jag svär hade sitt eget nervsystem och blodomlopp, stor som en golfboll. Vill sitta i solen men mår bara värre då. Sen har vi inget att äta, inga halstabletter, inga smärtstillande.. Jag var helt säker på att jag skulle dö inatt, min hals är så svullen så jag knappt kan andas och eftersom det är stopp i näsan så har jag lite smått panik..


Oj vilket roligt inlägg. Förlåt mig. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!