Sugar sugar how you get so fly

Kommer ni ihåg den låten? Den vart ju ganska bra.. (leeeettta spotify)


Fan idag är det kasst väder ju! Deppis man blir. Känner mig litta sjuk med. Min snok rinner och jag fry-y-y-ser.
Tror jag ligger kvar i sängen ett tag till och lyssnar på nostalgisk musik. Tro inte att jag inte varit uppe än, för det har jag, men jag älskar att gå upp och brygga kaffe för att sen springa in till sängen igen och ligga där och smutta kaffe. Mysfaktor 100. Yesss.

Vad ska jag annars hitta på idag? Jo jag ska nog gå och handla litta jord så jag kan plantera om mina blommor och fixa lite i rabatten. Kanske att jag skrubbar balkongjävlen med. Känns ganska omotiverat om man ska flytta dock.

Damn, im gonna miss this place. Mycket har hänt inom dessa väggar. Tänk om väggar kunnat prata, fan vad mö skit de hade snackat! Jag hoppas att Asta (vårat spöke) kommer följa med vart man än flyttar, men kanske hon hör till lägenheten? Vet man inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!