Listad

Matvanor:

Bästa maträtt? - En stor jäkla köttabit me sås och päror
Bästa dryck? Kaffe

Hat dryck och maträtt?  - Sånt som ingen gillar, blodpudding m.m.

Bästa alkoholdryck? - Öl, jäger, drinkar

Använder du smör på smörgåsen? - Jovisst
Smågodis eller färdiga påsar - Smågodis

Favoritglass? - Ben & Jerrys

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? - Inte mycket, men har jag pengar blir det en del

Har du mer skor än kläder? - Nej

Favoritplagg? - hatar att säga detta men mjukisbyxor och leggings

Hatplagg? - minikjolar och jeans som sitter förjäkla dåligt

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? - ska plugga lite nu men sen ska jag jobba

Vad vill du bli? - Får man välja fritt? önskar att jag läst till läkare istället för att lata mig och bli undersköterska. Men man vet ju aldrig?!

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? - Faktiskt roligt jobb om man gillar människor och ha många bollar i luften. Väldans trevligt med snälla och goa tanter och gubbar.

Är lönen viktigast? - Hell no, jag gör hellre något jag trivs med och tar ut 10 än att göra något jag hatar och tar ut 100.

Boende:

Lägenhet eller hus? - Lägenhet

Framtidsplaner med boende? - Ger du mig ett hus så flyttar jag in.

Litet eller jättestort? Drömboende? - Får man inte välja mellan? jag är svensk jag gillar mellan. Drömboendet är en gård lite utanför stan med många djur och stor tomt.

Landet eller mitt i stan? - Bor i stan men vill gärna ut på lannet, men det måste finnas en stor stad i närheten så jag kan åka in och skaka rumpa när jag blir rastlös.

Mysigt eller sterilt? - Mysigt, hatar sterilt. Opersonligt.

Lite allt möjligt:

Har du barn? Är otrohet okej? - Nej inga barn. Rakt av nej men det är en komplicerad fråga, varje "par" har ju sina gränser.. Men har man ett löfte till någon annan går det fetbort.

Älskar du någon? - Jag älskar många!

Betyder familjen mycket för dig? Är du lojal? - Min familj betyder mestast för mig. Jag håller dem så kärt i mitt lilla hjärta. Jag hade hellre dött än att något ont hänt dem. Jag är nog ganska lojal?

Tycker du om att dricka dig full? - Jag skulle ju ljuga om jag svarade nej men jag vill inte vara sådär jättefull och spy utan vill ändån ha kontroll över situationen om det skulle hända något eller nå..

Hemmafest eller krogen? - Beror på vad det är för hemmafest.. Oftast har man ju roligare på förfest än vad man har ute sen

 

 

 

Nu går jag ut i sooolen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!