Lista

Hur är du som person? - Jag är ganska så snäll ibland, gillar att busa/jävlas me folk, lugn men kan koppla på öset, rastlös i själen, lite innesluten när det gäller att släppa in människor på livet. Har väldigt svårt för det här med "kallprat". Jag hoppas att jag är hyfsat smart och behandlar andra på ett respektfullt och bra sätt. Jag skulle aldrig vilja uppfattas som en snål, respektlös och bitter människa! Jag vill dela på mitt äpple!

Kan man berätta en hemlis för dig utan att du för det vidare? - Absolut. Jag kan vara tyst när det gäller, säger personen till mig att den inte vill att det ska föras vidare så gör jag det inte. Vissa av hemlisarna kommer ja ta med i mig graven..


Vad får dig att gråta? - Jag har ganska lätt till gråt.. En sak som nästan dödar mig är Christian, han är lejonkungen! Fäller inte du också en liten tår?




Vad är det bästa du vet? - Finns ju hur mycket som helst! Att vara glad och att människorna runt omkring mig är glada och har det bra, när saker bara klaffar m.m. sen älskar jag de små sakerna som gör livet värt att leva. Töntiga saker som att vakna tidigt en sommarmorgon och ta med en kopp kaffe ut i solen och bara sitta, lyssna på musik så högt att det skorrar in i benmärgen osv.

Vad är det värsta du vet? - Det absolut värsta jag vet är människor som är taskiga mot djur. Då tillhör man de absolut fegaste och svinigaste människorna. Era sjuka jävlar, det finns inget ord som är starkt och rättvist nog för er. ***** *** **!! *** * *******!!!! Sen hatar jag när folk går bakom ryggen, ljuger eller inte kan hantera en situation på ett bra sätt. Egocentriska människor, när personer inte släpper saker utan ältar och ältar, religion osv osv..

Vill du ha barn? - Ja om kanske 7 år. Har väldigt svårt för att förstå varför man väljer att skaffa barn så tidigt. Jag personligen tycker att det är viktigt att man har allt klart innan man skaffar barn. Det finns kanske aldrig en rätt tid men det finns en bättre tid.

Bästa musiken? - Jag lyssnar ju på nästan allt. RnB, metal, rock, hiphop, pop.. Vi kan la säga så här; antingen ska det vara dansvänligt eller ska det vara rock hårdare än fan själv eller glamrock!

Värsta musiken? - Hatar dansband, boyband och annat jävla tönteri.

Är du en bra kompis att ha? - Jo det tror jag nog att jag är. Jag ställer upp allt jag kan, skiter inte i saker som man bestämt, låter alla göra som de själva vill dvs. tjatar inte om saker, blir inte sur för minsta lilla osv..

Är du en bra flickvän? - Nja det beror la på vem du frågar? Samma sak som att vara en bra kompis. Jag är inte den klassiska flickvänstypen har killar sagt iaf. Jag tjatar och gnäller inte (bara i vissa extrema fall), jag behöver inte romantiska middagar = ge mig en öl och kontrollen till 360 = romantik. Men jag ska inte dölja att jag gillar presenter och att skämmas bort! Hehe!
Sen är jag inte svartsjuk och tycker inte att man behöver göra allt ihop bara för att man är tillsammans. Sen finns det kanske det som vissa killar inte kan hantera med mig, jag gillar frihet. Jag vill bestämma själv hur länge jag ska vara ute, hur mycket jag dricker, vem jag umgås med, var jag är någonstans, hur länge jag ska vara hemifrån osv.. Jag måste ha den friheten annars kan jag inte andas. Och detsamma ger jag ju killen såklart.
I NEED MY FACKIN SPACE!




Peace out ma whites


Josef Fritzl ringer: "Vart är du?" "Där uppe", så är man i källarn ;pPppPPp





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!