Wine is fine but whiskeys quicker




Höll på att dö inatt. Säkert! Jag har ju lite problem med det där att sova, somnar aldrig innan 03. Oftast kommer John Blund vid 04 eller 05. Så jag underhåller ju mig själv fram tills dess genom att kolla på film ellert tv-serier förstår ni. Och eftersom det är natt och det bor lite annat löst folk här får jag ju ha hörlurar på mig, annars hör man ju inte ett piss eller så väcker jag alla och då blir de arga. Iaf, vaknade imorse av att jag inte fick någon luft, först trodde jag att jag drömde så jag chillade lite iställer för att få panik. Helt plötsligt märker jag att jag inte drömmer och rusar upp från sängen och kippar efter andan. Sladden har då knötet sig på nå vis så jag får slita och dra och kämpa för mitt liv. Panik satan. Men jag lever och frodas fortfarande. Seglivad jävel. Tänk vad jobbigt att dö av en iphone-sladd runt halsen? Hade det klassats som självmord eller som en olycka?







Nu går jag ut och sätter mig o läser svensk maffia. För det är jättefint väder.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!