Ring the alarm

Så kommer man till jobb med kaffelängtan och grus i ögonen.
Drar i dörrn och inser att man är först och börjar leta efter nycklarna. Tänker på att det är första gången man är här först av alla. Låser upp, går in och öppnar receptionen. Kollar telefonen, tänder alla lampor.. osv. Mitt i allt lullande börjar ett skärande, jävligt högt ljud låta. Ahhh panik. Jaha vad fan gör jag nu? Jag kan inte stänga av det jävla larmet. Så ringer securitas.

Hej, det är Jimmy här från securitas. Vem är du och vad gör du där? 
Ehhmmm, jag jobbar här.
Har du koden?
Nej då hade jag ju stängt av detta jävla väsen.


Springer åtta helvete upp på vårdecentralen, skriker: va fan e det för kod till larmet på rehab???
Ingen som vet.. Springer vidare. Bryter en nagel i all hast. Aj.
Hittar vaktmästaren! Jag vann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!