Den kärlek som har uppstått plötsligt tar den längsta tiden att bota.



Kärlek vid första ögonkastet är männens ursäkt för att de har bråttom

Män vill alltid vara en kvinnas första kärlek - kvinnor vill vara en mans sista äventyr

Det högsta är ej att aldrig falla utan att resa sig efter varje fall

Det är den som går vilse som finner de nya vägarna

Hys alltid den största aktning för en tystlåten kvinna. Ingen kvinna äger större visdom än den som håller munnen

Uppriktighet är inte att säga det man tänker utan att mena det man säger

Varje man är herre i sitt hus - tills gästerna har gått

Jag har aldrig i hela mitt liv lärt mig av någon som höll med mig.

Aldrig älskade jag dig så djupt som när jag höll på att mista dig

Allt som vi verkligen älskar är oersättligt, allt som vi kan tänka oss att ersätta har vi aldrig i sanning älskat. 

Att ha många vänner är att inte ha några vänner

Det är lättare att förlåta en fiende än en vän

En kvinnas vänskap slutar alltid med kärlek

Goda vänner kan göra allting tillsammans, bästa vänner kan göra ingenting tillsammans.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!