En redig formsvacka

..har slagit sig till ro hos mig på jobb. Jag är så trött att jag nyss, av ren trötthet och svaghet, hällde kaffe över halva mig för att jag inte kunde lyfta koppen ända upp till munnen..

Ni vet när man är så trött att man skulle kunna tänka sig att byta bort diverse kroppsdelar för en go säng, ibland endast för en kudde! Eller när man bara sitter och stirrar ut i intet med öppen mun och man känner att man börjar dregla lite, men bryr sig inte om att torka bort det.. iställer ger man det ett desperat försök att dra in luft med ganska stängd mun så att salivet ska "sugas in" igen. Då har man inte gjort en lika stor ansträngning som att behöva lyfta armen och fokusera på att träffa saliven. Sååå trött är jag. Kan även nämna att jag aldrig i mitt liv har stavat så fel som jag gjort i detta inlägg. Men smart är jag även fast jag är trött och rättar till det. För det är viktigt! Superviktigt!

Jag tror dock att detta är en biverkning av "Det okända". Nu vet ni kanske inte vad "det okända" är, men det vet jag. Både jag och min syrra hade nämligen "det okända" hela natten fram tills morgonkvisten.

Nu får jag jobba lite för lönen!

Tata

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahhhhhaaaaa! :) detta käner jag igen ju. det med saliven

2010-02-11 @ 18:45:20
URL: http://anna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!