Nothing changes




Jag känner mig ej pigg idag. Det började inatt när ja skulle lägga mig. Ont i kroppen och allmänt skum i huvudet.
Ska nu försöka palla mig ut ur sängen för att plocka iordning här lite. Kaos!

Nu snöar det igen. Yeah! Jag älskar fortfarande snön. Man får passa på att njuta av den, för snart är det mars, som har knopp i håret?

Fattar ni att hbg har fått 3D bia? Alice in wonderland, here i come! Seriöst, har väntat många år nu på denna. Jag tror det är 3-4 år nu.. 3 mars smäller det!









Känner mig way för blond!

Kommentarer
Postat av: Lucy

snygg hårfärg!!

2010-02-19 @ 20:45:39
URL: http://lucines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!