nu tackar jag för mig

Guuud vad jag är trött. Jag sover typ nu. zzzz.
Får nog dra mig in i sängen nu med lite Sons of anarchy.. Gäsp.

Har så satans ont i knät och axel, för vet ni vad? jag la en ordentlig vurp idag.

Det hela var mycket märkligt. Jag visste att det skulle ske, men jag var så trött. Orkade liksom inte bry mig om att jag tappade fotfästet och gled ner på alla fyra. Eller snarare alla tre. Ena armen var högt upp i luften. Vet inte varför? Är det en ren reflex? Nu när jag tänker på det var det som att jag höll en nyfödd bebis i den armen? Eller var det ett sätt för mig att berätta för alla i närheten att jag inte var helt fucked där i snödrivan? Att jag var okej?
Jag vet inte, men nu i efterhand, mycket märkligt. Mycket.

Natti natti!



Kommentarer
Postat av: simone

haha skön serie ^^

2010-02-05 @ 20:30:29
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!