blott en dag

Haj där!

Nu har jag varit ute och promenadat i 40 kalla minuter. Systern vill förtära och bowla men jag känner mig lite sisådär. Jag är trött och frusen. Hängig, men samtidigt rastlös.

När jag skulle gå ut och gå klädde jag på mig väldigt varmt. 2 par byxor plus rosa regnbyxor över. Sen hade jag min mammas 3 storlekar för stora gympaskor på mig, en grön/blå halsduk och ett rosa/brunt/vitt pannband med mönster på plus goosejackan och andra mönstrade vantar.

När jag gått en bit tänkte jag på hur jag såg ut egentligen. Förjävlig. Man bryr sig inte längre nu, 23 år gammal. Annat var det när man var i tonåren, en sak fel och så gick man inte ut. Haaaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!