Ja

Måste ju bara tipsa er om den fantastiska upptäckt jag har gjort.
Ni vet att man kan göra sin egen naglelförlängning hemma ju. Det är något som jag brukar göra ibland.
Men det är ju lite jobbigt att hålla dem snygga, för det är inte snyggt när det är lite halvtaskigt. Nej.

Så jag akrylade mina egna nagar bara (målade naglarna med limmet och det andra grejset)
alltså sket i att sätta på någon tip.
Man kansäga att jag förstärkte mina egna naglar och gud vad bra det blev.
Jag har mina egna långa naglar nu!

Det är skitbra om man lätt bryter sina naglar, vilket jag brukar.







Kommentarer
Postat av: JENNY

Det var skönt och höra! :D

2010-01-06 @ 16:58:22
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!