Jag skiter la i solen





Jag vill åka till New York nu. Nu, nu, nu. Jag tror jag vill bo där. Måste komma på ett sätt.
Varför vill man åka på solsemester när man kan åka till New York? Sol har vi också på sommaren. Men inte fan har vi något som liknar New York. Jag är nu som besatt. Ligger och googlar på New York och allt som hör därtill.

Tänk er att strosa runt på Manhattan, gå in på en cool vintageaffär och komma ut med en yves saint laurent jacka som blev din för 200 svenska, eller en balenciaga för någon tusing. Kanske en underkjol från 1920 eller en riktig birkin klassiker! Ahh.

Eller du kanske vill ligga och jäsa bland hundratals engelskmän och supa sönder huvudet i en vecka? Eller så kan du åka till tropical beach en dag i juli här i hbg och sparar några tusen. :)


smsa låna, smsa låna! Haha. Nja.. vart är nu mitt kreditkort?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!