Kors i taget





Ligger i sängen som sagt igår.
Har nu satans ont i ena visdomstanden, owwwaaa! Har sovit dåligt inatt med. Jihoo vilken vinnardag det är idag.

Nu ska jag ringa till tre och få en ny mobil. Som vissa vet har jag tvistat med dem sen i somras om att få reklamera min mobil och äntligen har jag vunnit. Det gäller fan att stå på si! Det är ju så skönt när man väl kommer till mållinjen och de äntligen säger att man har rätt. Ska bli så skönt att äntligen få en fungerande mobil. Den jag har nu funkar bara inte längre.

Sen blir det mer ont i tanden med desperate housewives och brothers and sisters!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hittade du den på vägen???? den är ju oöpnad;D

2010-01-11 @ 22:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!