Torsdagen yep





Sitter i Gamleby hos Carro, Stefan och Ellen. Väntar på att jag ska börja jobba. Och att Carro ska komma hem så jag har någon att tjöta skit med.

Tittar på Gossip girl första säsongen, har sett det innan men det tål att ses igen.

Haha, Ellen lät lite konstig nyss så jag tittade noga vad hon höll på med och ser att hon tuggar på en tråd. Så ska jag ta bort den från munnen, så har hon svalt typ 10 cm av tråden så jag drar och drar och hon bara sitter och klöks!

När jag fått ut den så sväljer hon den igen! Haha, katter!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!