Ullared?


Nemen hej hej hallå.

Gudars vad jag är trötter, vilket inte är bra när det är barn som ska vaccineras.. de är väldigt fina och rara de där barnen. Sjunger fint, och framförallt högt. De är inte rädda för att ta i, det är ju positivt om man är halvdöv. Men det är inte jag.. Sen är det så kul me de hära bärbara spelen, fattar ni vilken volym man kan ha på dem? Otroligt!
Just nu känns det som att jag skulle kunna tänka mig att skita i att skaffa barn och bara adoptera en kvinna i 30-års åldern, skulle faktiskt kunna tänka mig adoptera en karl me just nu..

Har man bara sovit 2 timmar, varit på Gekås i Ullared hela dagen och sedan drar te jobb så är man go, pigg och glad! :)
 



UPDATE!

Det kom nyss en mamma med sin dotter. Mamman ställer sig upp och börjar gå. Hon kallar på ungen men utan resultat. Mamman går fram till barnet och tar henne i armen varpå dottern skriker rätt ut; MAMMA DU SLITER PÅ MIG!  Haha kul, tyckte jag. Eller är jag kanske trött..

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Skönt det! Samma här. :)



Vad gör du då??

2010-01-28 @ 20:46:01
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Josie

Hej :) vad gör du ikväll då? :)

2010-01-28 @ 20:58:05
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

hoppas du har en bra fredag? (:

2010-01-29 @ 15:46:03
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!