Billionaire

I wanna be a billionaire so fucking bad
Buy all of the things I never had
Uh, I wanna be on the cover of Forbes magazine
Smiling next to Oprah and the Queen

Oh every time I close my eyes
I see my name in shining lights
A different city every night oh
I swear the world better prepare
For when I’m a billionaire

 

Nu är det snart dags att tacka för denna dagen.

Har gjort mitt idag. Jobbat, lagat mad, varit och handlat, gjort en rabarberpaj.. Det har varit en lång dag. Just det jag har även hunnit med att bli lite smått snusk trackad av en boende idag. Städat blod från väggar och golv, sett en man spruta in heroin i sin beniga lilla arm.. Ja kuligheterna fortsätter. Nu ska jag vila mina blå.

 

Najt najt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!