Dynamite

Fan jag har inte tid med blogg längre. Är så trött så trött. Det jävla stället tar all min jävla energi. Men det är nice ändå. Har träffat många olika människor. De senaste veckarna har jag gjort saker jag aldrig trodde jag skulle göra eller vara med om.

Alla borde få se det som jag sett. Narkomaner, alkoholister, heroin, sprutor, misshandel, psykiska sjukdomar, mani, självmordsförsök, mänsklig misär, kärlek, medmänsklighet, gemenskap, brutalitet, skratt och gråt. Där har ni samhällets största svarta skugga. Där har ni människorna som inte finns, inte syns, de som inte får märkas. Den verklighet ni inte ser när ni sitter och myser framför tvn. Igår såg jag hur en hemlös heroinist sken upp när han fick en klapp på kinden. Det var vackert, en sekund av beröring, en sekund av medmänskliget i helvetet.

Gå in på www.ur.se och kolla på programserien Hemlös. Bra serie faktiskt.


Jag pressar in så mycket information varje dag så när jag kommer hem sover jag ståendes.



Lyssnas på nu.. yeees! sommarplåga indeed.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!