nattblogg

Mitt i natten och jag ska nu diska, laga mat, fixa naglarna, så in min klänning och sen duscha.

Har beställt hår så jag kan göra dreads. Ja jag ska bli en liten rastafari. Jag ska dock ej ha sånna fula, äckliga som vissa har. Veganer och människor som allmänt inte duschar. Utan fina jämna smala av syntethår som man kan ta ut när man vill och som inte skadar det egna håret. Det var dreads eller rakning (sidecut) som gällde och dreadsen vann. Så jävla trött på mitt hår. Och man ska la testa dreads när man fortfarande är ganska ung.. Passar man inte i det kan man ju bara ta ut dem. Man flätar fast dem med sitt egna hår alltså.


Tja då!






Jag såg i tidningen härromdan att shrek fyllde år. Grattis shrek!
Fan va jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!