Summersky bluesky winesky

Real nice wheather today! Yeees! Skulle vilja vara på stranden nu men sitter i bil istället. Det var ju inte riktigt min plan men planer är till för att omplaneras. Smygehuk, Sveriges sydligaste udde. Jag smög på huk. Fy fan vad dåligt. Trött. Skåne är bra grannt hörreni. Älskar Skåne, kommer alltid vara skånsk i mitt hjärta. Synd bara att man inte pratar skånska, för de e me grannt! Får jag förresten prata skånska när jag är utlänning? Har ju bott här i 7 år nu.. Nu ska jag sova i bilen, gott. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!