sverige dagen

Nationaldagen idag. Fan vad suckey. Skulle ju varit igår på en lördag så man hade kunnat fira den lite mer. Whatever. Ska nog gå ut och sätta mig i solen snart, lite molnigt är det dock.


Var på standen igår och brände mig. Svider gott idag. Trodde inte att solen skulle ta som den gjorde, gud vad fel jag hade. Kände mig som en vit afrikansk kvinna igår på stranden. Med mina massiva lår och en röv som fortsätter att dallra 10 sekunder efter att man har rört på sig. Haha! Men vad gör väl det. Det kunde ju definitift varit värre.
När jag påpekade detta för min vita, smala strandkompanjon uttryckte han sig väldigt manligt. Istället för det inlärda manliga citatet; Nej, du är jättesnygg! eller det klassiska; det är bara du som tycker det osv.. klämde han fram; det spelar ingen roll, ingen bryr sig och någonting mer i den stilen. Tur att jag inte är så känslig. Jag varnade dock honom för att säga detta till andra inte fullt så smala kvinnor, man kan få sig en öppen hand slungandes mot kinden.

Iaf, ikväll blir det nog SATC 2 om jag får bestämma. Vilket jag får. Som vanligt. Woman power.










Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!