18 grader solsken

Kan ni fatta det? 18 grader på balkongen?! Man kan sitta där i tischa och spana på grannarna. Skitsamma just nu att det kanska är askallt ute ute, sitter man där och sluter ögonen så är det definitift sommar.

Jag tänkte ut och gå lite raskt sådär, mitt knä är inte riktigt okej. Tänkte jag skulle tanka över lite ny musik och sen bege mig. För visst är det härligt att ha sin favvomusik i öronen och bara gå? Det brukar bli nåååågra dancemoves också när det kommer en riktigt bra låt!

Tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!