Natti natti L.A.


Hatar inte ni också när man frågar någon vad klockan är och de tittar på klockan och säger; det är middagstid, fikadags, kväll eller kanske tidigt, sent, läggdags, mycket... Jag klarar inte det!
Tänk om jag ska med tåget då? Eller till ica innan de stänger?

-Vad är klockan?
-Oj, den är visst kvällen snart!
-Vilken tur! konsum stänger inte förrens läggdags!


Eller när folk ska gå hem eller sätta på tvn för att det är ett tv-program man inte kan missa?
Wtf?! Lever vi ens i samma värld?
Kollar folk ens på tv än? (jag vet inte, har inga tv-kanaler)
Jag syftar såklart på webbtv! Hello?




"Vad är skillnaden på ironi och sarkasm?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!