Shoppa

Internetshoppa är farligt. Mycket farligt! Spec. rea och fyndhörnor.
Jag har en grej för mig och det är att jag ofta stoppar allt fint jag ser i min lilla shoppingbag, sådär så man kommer upp i nårra tusingar. Sen när jag har handlat klart går jag till kassan och så tänker jag; äsh jag behöver inte det, inte det, inte den, fan sån har jag liknande osv. Ta bort, ta bort, ta bort varan!

Men ibland trycker jag på beställ fort som fan innan jag hinner ångra mig!
Undrar vilken slags shopping det blir idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!