Soldier





Så sjuk värld vi lever i. Så otroligt sjuk.

Vi ser människor svälta, skinn och ben. Själv har jag kyl och frys full av mat. Jag är överviktig för så mycket mat har jag. Jag köper mat eller godis "för att jag är sugen". Jag kan äta mig mätt tre gånger om dagen och sen kränga lite "gott gott" just för att det är gott, inte för att jag är hungrig.
Vi blir feta och det är vårt problem för vi har så jävla mycket mat. Överflöd.

När jag sitter och äter kommer reklamen på tvn om ett barn som snart kommer dö för att han/hon inte har någon mat. Fy fan! Hur smart är man då på en skala? Hur kan man egentligen leva med sig själv? 

Och varför i helvete gör man inget åt saken?





Det är i själen och hjärtat människan skall samla sina skatter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!