Before and after!

Detta har jag hållt på med! Gillade aldrig, vad säger man? Skoskaftet? Så nu har jag fixat det! Jag var riktigt retarded när jag skulle prova hur det såg ut på efter att jag klippt av skaftet och drog ur den man drar upp och ner dragkedjan med så den gick av.. Mööög! Jaja det var bara att klia sig i skallen och börja googla! Det är ju inte bara att sätta på den igen utan var tvungen att bända upp den o sätta den på plats och sen pressa fast den. Puuuuh! Men det var det värt! Nu får bara snön gå bort så man kan använda dem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!