Garvar så att tårarna sprutar!



Jag kanske är den töntigaste och vidrigaste människan men jag tycker verkligen att det bokstavligt talat är skit-kul!

Denna tråden på familjeliv måste ni läsa. Jag brukar ligga och kolla in familjeliv på natten ibland när jag inte kan sova. Förutom att det finns en hel del underliga saker som folk har för sig och vill dela med sig av så finns det en tråd som är helt bananasrolig. Jag hittade den inatt och skrattade så jag väckte killen flera gånger (sur blev han).

Den handlar om när vuxna människor inte kunnat hålla tätt därbak. Jag vet jag skäms av att skriva det men det är hysteriskt!

http://www.familjeliv.se/Forum-4-46/m51972762-1.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!