Måna om sina kunder

Jag köpte ett nytt vitt överkast som jag tvättade och såklart använde jag sköljmedel med som var blått. Mitt vita överkast fick lite blå skiftningar och fläckar.. Fan i helvete tänkte jag och tvättade såklart om det men fläckarna va fortfarande kvar..

Satt vid datorn när jag plötsligt kom på det när det gått en vecka och mailade företaget. Tänkte bara upplysa dem om att det hade hänt, trodde inte att de skulle bry sig.. Vem är jag om inte 1 fisk i havet av miljoner liksom. Glömde bort det igen. Hämtar posten idag och undrar va tusan jag har fått för paket? Vad har jag beställt?

Och så får jag detta!
Snacka om att måna om sina kunder! Bra där colgate-palmolive!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!