TGIF





Trodde jag skulle tapetsera idag men det verkar inte så! Tur känner jag då jag tror att det inte riktigt är mig grej.
Men får dra mig till stråk ändån och se vad de gör så kommer Zelda ut också. Hon är så trött och skum när hon löper. Äter typ inget, dricker typ inget och vill helst inte gå ut alls. Bara nanna..
Min lilla stumpestrumpa, min ständiga följeslagare. Att man kan ha så mycket kärlek för ett djur. Insane!
Och då var det inte ens tänkt att man skulle ha hund utan fick henne som bonus! Jackpot!




Nu skulle har varit en bild på Teld men 3 de jävlarna har strypt min uppkoppling så det går ju fan inte lägga upp en bild.. Barnrumpor är vad de är på tre. Jisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!