Att få tummen ur...





Har så jäkla mö att göra..
Hur kommer det sig att allt som annars är tråkigt bara måste man göra när man har något man måste beta av?
Man kan bli mycket effektiv då. Jag har exempelvis städat köket mycket grundligt, rensat kyl och frys, tvättat dukar, ströket (fan skriver man så?)... stryka, strökit, strykt? whatever.

Till råga på allt är jag fly förbannad hela tiden och går runt och svär och känner för att sätta mig i ett hörn och vagga fram och tillbaka eller lägga mig raklång på golvet, gallskrika och slå med fötter och händer i golvet. Men det är inte ett accepterat beteende när man är 25 år..

Btw, har ni märkt att när man är irriterad händer det mer "olyckor"? Typ man slår sig oftare.. slår i tån eller armbågen? Tappar saker som givetvis rullar under något? Tappar glas eller annat porslin? (har de senaste dagarna tappat 3 glas)..

Vet inte om det är pms från helvetet?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!