Jobbig situation

Fan, vi hade först varit på ÖB och där köpte jag två små varor som jag inte tog någon kass te utan la de i fickan och tog inte kvittot för varorna..

Sen in på Willys och handla lite mat med de varorna från ÖB i jackfickan. Betalar och ställer oss några meter från kassan. Då på något jävla ologiskt sätt säger jag till Nicco för att vara rolig; nu lägger jag varorna jag snott i kassen! Och tar upp varorna från jackfickan och lägger de i kassen. Fan då slår det mig att det kanske inte var de smartaste att säga nårra meter från kassörskan. Hon hörde vad jag sa och stirrade något djävulskt. Som ja skämdes och fick fram ett vagt "nä jag bara skojja".. Vi stod där nårra minuter och hon fortsatte stirra. Det som for genom huvudet var att jag inte hade kvitto på varorna jag tidigare köpt.. Jag såg mig själv bli bortsläpad av vakter och bli sittandes på förhör hela kvällen.. Usch! Ingen kom dock och bad mig följa med dem till kontoret. Men det hade nog löst sig ändå tänker jag nu då de inte säljer hörlurar och vitaminer på Willys?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!