På riktigt!

Om man kollar kommentarer på andra bloggar så är hälften av kommentarerna; fan va ful du är, tjock, fula kläder osv.

Wtf?! Är alla människor funtade med papp i hjärnan? Hur smart/fin människa är du som skriver en sån kommentar? Vadå visste inte du att alla människor ser olika ut? Och sedan väljer själva vad de har på sig för kläder?

Ja visst jag tänker också om jag är inne på en blogg att personen kanske inte är så snygg men inte fan lägger jag ner tid på att skriva en kommentar till denna om att hon/han är ful och kanske göra personen ledsen!?

Jag förstår bara inte varför? Är det för att göra någon ledsen? Stackars människor som ägnar sig åt sånt! Er tycker jag faktiskt synd om.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!