Picture perfect

Man märker att man börjar bli äldre när man;

- Blir vansinnig när folk parkerar skorna mitt innanför dörren! (pappa blev vansinnig över detta när man vart mindre och kompisar satte sina skor så, och då tyckte man bara han var jobbig. Han tom hängde upp skor i taklampan då för att jävlas lite tillbaka!).

- Man orkar inte festa?! Eller jo man orkar festa men man tyar inte med bakfyllan. Man tycker inte det är värt det.

- Man bryr sig inte så mycket längre om vad andra tycker. Tycker någon något om en, ja låt dem tycka då! Det rör ju inte mig.

- Hatar när personer inte plockar undan efter sig! Oförskämt och dålig uppfostran! (detta är ju inte en kaffekopp utan mer prylar överallt)

- När folk öppnar ex. Byrålådor och INTE stänger dem!! Ahh!

- Slänger skräp på gatan! Också väldigt irriterande tycker jag! Detta gjorde jag när jag vart yngre men sen insåg jag när syrran alltid hade fickorna fulla av godispapper i fickan att det är ju smartare att förvara skiten i fickan tills man hittar en sop. Det ser så wt ut att slänga saker så.

- Man litar mindre på folk. Det är inte längre som när man var yngre då man trodde att äldre alltid vet mest eller bäst. Självfallet finns det undantag! Lyssnar alltid på min mamma och pappa!

Osv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!