Unga män

Jag är lite krasslig och har så sjukt ont i hela kroppen. Men man måste ju laga mat ändån, så jag började stonka i köket och in kommer nicco; du behöver inte laga mat idag, jag kan göra det! Okey sa jag och tänkte att det är nog bäst jag stannar o hjälper honom. Så börjar han diska en plåt och en form och jag lägger fram kycklingen. När jag sen vänder mig om är han borta! Jaja jag fortsätter och får in kycklingen i ugnen och ska passa på att duscha medans den är i ugnen och då passerar jag en pokerspelande OCH tv-spelande nicco i soffan?! Va hände??

A) han tror att man får mat lagad genom att spela poker och tv-spel från soffan

B) han tror att eftersom jag stannade kvar i köket så menade jag att jag skulle göra det

C) att maten lagar sig själv

D) att han lagade mat när han i själva verket diskade?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!